tiistai 29. tammikuuta 2013

Treeni seurantaa MM:n parissa


Lupailin kirjoitella miten projektini lihasmassan kanssa etenee. Tässä tulee raporttia ensimmäiseltä kuukaudelta. Ensiksi kerron mitä olen muuttanut entiseen nähden. Lähdin heti projektin alussa Optimal Performancen Muscle Madnessin mukaisella ruokavaliolla ja omalla Sali ohjelmallani, joka perustuu Charles Poliquinin oppeihin. Pari viikkoa tuolla ohjelmalla ja nyt on menty sitten jo kolmatta viikkoa vuoden 2013 Muscle Madness ohjelmalla. Punttiharjoitusten lisäksi en ole vielä muita energiankulutus treenejä lisäillyt. Rasvaprosenttini oli ja on edelleen korkea noiden suolisto ongelmien vuoksi. Parempaan suuntaan ollaan kuitenkin selkeästi edelleen menossa. Treeneissä olen joutunut hieman huomioimaan rajallista palautumistani ja olenkin ottanut aina kun siltä tuntuu treenin puolitetulla volyymilla. Toistaiseksi tämä on toiminut hyvin kuten Biosignature mittauksen tuloksista näkyy.


Tulokset: Rasvatonmassa noussut tasan 2kg  aloitustilanteesta samalla rasvaprosentin tippuessa 21,6 à 20,4. Vaakalukema noussut kilolla näyttäen nyt 101kg.  Taas kerran tulee todistetuksi kuinka huono mittari vaaka on kovaa painoharjoittelua harrastavalle. Ensimmäinen kuukausi takana ja vielä viisi ja puoli edessä saapas nähdä mitä tuleman pitää. Vielä kunhan saan tuon ruuansulatuksen toimimaan kunnolla niin ollaan aikasta hyvällä polulla.  Vielä ennätät itsekin mukaan MM-valmennukseen. Alkaa ensiviikolla kaikille avoimena. Ei muuta kuin mukaan kokeilemaan omia rajoja. Klikkaa tästä mikäli tuo valmennus kiinnostaa enemmän.